.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه

/ اختصاص 20 میلیارد ریال به تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه های مازندران
هیات وزیران در پایان بیست و دومین سفر استانی به مازندران بیش از 120 مصوبه برای تسریع در عمران و آبادانی این استان و خدمتگزاری بهتر به مردم و رفع مشکلات به تصویب رساند.
از مهمترین مصوبات بیست و دومین جلسه هیات دولت جهت بخش آموزش عالی استان مازندران می توان به ارتقای مجتمع فنی نوشیروانی بابل به دانشگاه صنعتی و مجتمع کشاورزی و منابع طبیعی ساری به دانشگاه ازسوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

همچنین ارتقای سرانه فضا و تجهیزات کتابخانه ای دانشگاه مازندران به حد منطقه ای و ملی، انجام مطالعات اولیه احداث شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه مازندران در سال 1385، پیش بینی اعتبار مورد نیاز احداث شهرک در لایحه بودجه سال های برنامه چهارم توسعه و اختصاص مبلغ معادل ارزی مبلغ 10 میلیارد ریال جهت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی دانشگاه های دولتی استان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر مصوبات هیئت دولت بود.

حدود 10 میلیارد ریال هم برای کمک به ساخت مصلاها، حوزه های علمیه و امامزاده ها و مکان های مذهبی زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان تخصیص یافت.

تجهیز بیمارستان 320 تختخوابی بابل وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل تا پایان سال 1385 توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از تحویل بیمارستان توسط وزارت مسکن و شهرسازی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1386 ازسوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وتکمیل آن تا پایان برنامه چهارم توسعه از دیگر مصوبات هیئت دولت برای توسعه بخش آموزش پزشکی در استان مازندران است.

همچنین انجام مطالعه احداث بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هماهنگی وزارت مسکن و پیش بینی اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سال 1386 پس از اخذ مجوز کارگروه ماده 32 و تکمیل و تجهیز دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی ازسوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان سال 1386 از دیگر برنامه هایی است که اجرای آن توسط وزارت بهداشت از سوی هیئت دولت پیش بینی شده است.

اختصاص مبلغ معادل ارزی مبلغ 10 میلیارد ریال جهت تجهیز آزمایشگاه ها و بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی استان توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز از دیگر مصوبات هیئت وزیران در بخش آموزش پزشکی بود. ( مهر )


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.446 seconds.